0 800 33 11 03

контакт-центр 24/7

Політика повернення коштів

Повернення сплачених Користувачем коштів за отримані послуги як в рамках платних функцій сайту, так і в межах добровільної оплати, яку Користувач може здійснювати відповідно до умов цієї угоди, здійснюється в наступному порядку:

1. якщо запит (заява) на повернення коштів надійшов в день проведеної (здійсненої) оплати, то сплачені кошти повертаються в повному обсязі.

2. якщо запит (заява) на повернення коштів надійшов на наступний день або в інший часовий період після проведення оплати, крім аргументованих причин згідно з пунктом 3, то грошові кошти повертаються з вирахуванням до 40%.

3. якщо запит (заява) на повернення коштів Користувача надійшов в період дії страхового поліса або після його закінчення, то грошові кошти не повертаються.

4. якщо запит (заява) на повернення коштів Користувача аргументований покупкою нового Договору від тієї ж Страхової компанії на Сайті і період дії не почався, то грошові кошти повертаються за вирахуванням сервісного збору.

5. Користувач має можливість звернутися до Страхової компанії щодо перенесення дат страхування до початку періоду дії страхування на невизначений час для майбутньої поїздки.

6. З питання скасування послуги та повернення грошових коштів звертатися на пошту suport@ff24.com.ua або гарячу лінію Сайту https://ff24.com.ua .

У разі, якщо Ви не згодні з цими правилами, будь ласка, не користуйтеся Сайтом.